Trebuie să știi că pasagerii zborurilor întârziate pot primi compensaţii de până la 600 de euro, dar în multe cazuri şi un alt gen de compensaţii, respectiv pentru cazare, masă, transport.
Admisibilitatea acțiunii presupune ca zborul să fi avut o întârziere de cel puțin trei ore sau să fi fost anulat, fără motive justificate.
Dovada caracterului nejustificat al măsurii, cât și întârzierea/anularea efectivă poate fi obținută cu ușurință.
Demersul va fi inițiat prin transmiterea unei notificări de plată companiei aeriene. Dacă aceștia nu vor da curs solicitării de plată, următorul pas presupune formularea unei acțiuni în instanță împotriva companiei aeriene.
Această acțiune, fiind formulată de un consumator, este scutită de taxă de timbru, astfel încât singurele costuri pe care le implică acest proces vor fi cele ce presupun achitarea onorariului avocatului, în cazul în care vă decideți să contractați cu unul, însă trebuie să știți că și aceste costuri pot fi recuperate în cursul procesului, tot de la compania aeriană.
Vrei mai multe informații? Apasă aici și lasă un mesaj